Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Stopoterapiia kak sredstvo fizicheskogo razvitiia detei v detskom sadu

Proceeding
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Pavlova N. A. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1751
Published in:
eLibrary.ru
1 MAPEI "Kindergarden №40 "Alyonushka"
For citation:
Pavlova N. A. (2018). Stopoterapiia kak sredstvo fizicheskogo razvitiia detei v detskom sadu. Upbringing and education: theory, methods and practice, 126-128. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье автором рассматривается вопрос сохранения и укрепления здоровья, профилактики плоскостопия у детей в детском саду с помощью технологии «Стопотерапия».

References

  1. 1. Кочетова Н.Б. Физическое воспитание и развитие детей раннего возраста. – М.: Просвещение, 2015.
  2. 2. Полтавцева Н.А. Физическая культура в дошкольном детстве / Н.А. Полтавцева, Н.А. Гордова. – М.: Просвещение, 2008. – 2 с.
  3. 3. Филлипова С.О. Теория и методика физической культуры дошкольников. – СПб.: ВВМ, 2004. – 514 с.
  4. 4. Хабарова Т.В. Педагогические технологии в дошкольном образовании. – СПб.: Детство-пресс, 2012.
  5. 5. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://health.mpei.ac.ru/stopa.htm
  6. 6. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.liveinternet.ru/users/fnatfullina/post339398534/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.