Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Metod otsenki potrebitel'skoi tsennosti produkta

Proceeding
International Scientific and Practical Conference for Students «Students' science: current realities»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference for Students «Students' science: current realities»
Author:
Karavaitseva A. A. 1
Work direction:
Экономические науки
Rating:
Article accesses:
1224
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Volga Region State University of Technology"
For citation:
Karavaitseva A. A. (2018). Metod otsenki potrebitel'skoi tsennosti produkta. Students' science: current realities, 102-103. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Автор статьи считает, что для эффективной реализации своих услуг компании необходимо объективно оценивать ценность продукта для клиентов, чтобы следить за его актуальностью и устанавливать цену на этот продукт в соответствии с его полезностью для покупателей.

References

  1. 1. Волков Д.Л. Показатели результатов деятельности: использование в управлении стоимостью компании [Текст] / Д.Л. Волков // Российский журнал менеджмента. – 2005. – №3 (2). – С. 3–42.
  2. 2. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс / Ф. Котлер, К.Л. Келлер. – 3-е изд. – СПб.: Питер, 2014.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.