Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Dukhovnoe vospitanie podrastaiushchego pokoleniia. Muzykal'no-pedagogicheskie vzgliady P.I. Chaikovskogo

Proceeding
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Kazarian T. G. 1
Work direction:
Психолого-педагогические аспекты воспитания и обучения
Rating:
Article accesses:
1011
Published in:
eLibrary.ru
1 MBUDO "DMSh 21" Sovetskogo raiona
For citation:
Kazarian T. G. (2018). Dukhovnoe vospitanie podrastaiushchego pokoleniia. Muzykal'no-pedagogicheskie vzgliady P.I. Chaikovskogo. Upbringing and education: theory, methods and practice, 54-56. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена духовному воспитанию молодежи и школьников, необходимости показать ученикам красоту классической музыки, быть трудолюбивым, научиться видеть и ценить красоту.

References

  1. 1. Русская музыкальная литература» под редакцией Э.Л. Фрида. – СПб.: Музыка, 2007.
  2. 2. Фахрутдинова А.Р. Музыкально-педагогические взгляды Чайковского и их историческое значение [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://solncesvet.ru/uploads/konspekt/drygie-materiali/raznoe/12574-muzykalno-pedagogicheskie-vzglyady-chajkovskogo-i-ikh-istoricheskoe-znachenie.docx (дата обращения: 10.12.2018).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.