Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Organizatsiia provedeniia gosudarstvennykh prazdnikov kak sredstvo patrioticheskogo vospitaniia doshkol'nikov

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Authors:
Mutagirova O. L. 1 , Melnechenko I. I. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1091
Published in:
eLibrary.ru
1 Al'met'evskii filial ChOU VO "Kazanskii innovatsionnyi universitet im. V.G. Timiriasova (IEUP)"
For citation:
Mutagirova O. L., & Melnechenko I. I. (2018). Organizatsiia provedeniia gosudarstvennykh prazdnikov kak sredstvo patrioticheskogo vospitaniia doshkol'nikov. A breakthrough in science: development strategies, 64-65. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная статья посвящена проблеме патриотического воспитания дошкольников. В работе представлен анализ понятия «патриотическое воспитание».

References

  1. 1. Алешина Н.В. Патриотическое воспитание дошкольников. – М.: ЦГЛ, 2015. – 256 с.
  2. 2. Александрова Е.Ю. Система патриотического воспитания в ДОУ. – Волгоград: Учитель, 2016. – 200 с.
  3. 3. Кирилина М.А. Патриотическое воспитание // Дошкольное воспитание. – 2015. – 115 с.
  4. 4. Маркушин С.Е. Воспитание патриотизма как педагогическая проблема // Вестник ОГУ. – ноябрь 2011. №11. – С. 196–200.
  5. 5. Писарева А.Е. Патриотическое воспитание в ДОУ: Методическое пособие / А.Е. Писарева. – М.: ТЦ Сфера, 2014. – 128 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.