Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Konspekt organizovannoi obrazovatel'noi deiatel'nosti po razvitiiu rechi "Zimuiushchie ptitsy" dlia detei srednei gruppy

Proceeding
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Aleksandrova E. Yu. 1 , Merkureva E. V. 1 , Krivoplias I. V. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1309
1 SBChEI Combinatory Kindergarden №69 of Krasnoselsky Region
For citation:
Aleksandrova E. Y., Merkureva E. V., & Krivoplias I. V. (2019). Konspekt organizovannoi obrazovatel'noi deiatel'nosti po razvitiiu rechi "Zimuiushchie ptitsy" dlia detei srednei gruppy. Pedagogical experience: from theory to practice, 99-102. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данный конспект предназначен для закрепления представления детей о зимующих птицах, их внешнем виде, повадках и питании. Конспект в своей работе, могут использовать воспитатели средней группы детского сада.

References

  1. 1. Воронкевич О.А. Добро пожаловать в экологию – современная технология экологического образования дошкольников / О.А. Воронкевич // Дошкольная педагогика. – 2006. – №3. – С. 23–27.
  2. 2. Карпова С.И. Развитие речи и познавательных способностей дошкольников 4–5 лет. 33 лексические темы / С.И. Карпова. – СПб.: Речь, 2012. – 144 c.
  3. 3. Шорыгина Т.А. Птицы. Какие они? – 2003.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.