Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

IKT-kompetentnost' sovremennogo uchitelia

Proceeding
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Author:
Tereshchuk I. N. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
1147
1 MAOU "SOSh 112 s uglublennym izucheniem informatiki"
For citation:
Tereshchuk I. N. (2019). IKT-kompetentnost' sovremennogo uchitelia. Pedagogical experience: from theory to practice, 84-85. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена актуальной проблеме на сегодняшний день – ИКТ-компетентности современного учителя. Как отмечает автор, использование новых информационных технологий существенно облегчает деятельность учителя, открывает широкие возможности перед педагогом.

References

  1. 1. Гусева А.И. Методика педагогически осознанного применения ИКТ в учебном процессе: учебное пособие. – М., 2006.
  2. 2. Шубина И.М. ИКТ-компетентность современного учителя [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/shkola/obshchepedagogicheskie-te-khnologii/library/2013/07/23/ikt-kompetentnost-sovremennogo (дата обращения: 13.02.2019).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.