Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie pervichnykh predstavlenii o prostranstve u detei 4-5 let

Proceeding
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Authors:
Luzginova A. I. 1 , Arakelian K. A. 2 , Kondrasheva N. A. 2 , Ivanova N. P. 3 , Luzginov A. V. 4 , Polokhalo O. V. 2
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1310
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "Sredniaia obshcheobrazovatel'naia Monakovskaia shkola"
2 D/S 67 "Aistenok"
3 GBU "Starooskol'skii tsentr razvitiia i sotsializatsii detei fizkul'turno-sportivnoi napravlennosti "Start"
4 Comprehensive school №30
For citation:
Luzginova A. I., Arakelian K. A., Kondrasheva N. A., Ivanova N. P., Luzginov A. V., & Polokhalo O. V. (2019). Formirovanie pervichnykh predstavlenii o prostranstve u detei 4-5 let. Upbringing and education: theory, methods and practice, 62-67. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассказывается о принципах формирования первых представлений о пространстве у детей.

References

  1. 1. Федеральный государственный образовательный стандарт дошкольного образования. – М.: УЦ Перспектива, 2014.
  2. 2. Ананьев Б.Г. Особенности восприятия пространства у детей / Б.Г. Ананьев, Е.Ф. Рыбалко. – М.: Просвещение, 2000.
  3. 3. Василенко Т.В. ФГОС второго поколения. Словарь терминов: пособие для работников школ. – М.: Грамотей, 2013.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.