Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Rabochaia programma elektivnogo kursa "Nekotorye glavy algebry"

Proceeding
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Authors:
Shamsutdinova G. Z. 1 , Semenchuk N. V. 1 , Valegzhanina I. P. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1065
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "Fedorovskaia SOSh 2 s UIOP"
For citation:
Shamsutdinova G. Z., Semenchuk N. V., & Valegzhanina I. P. (2019). Rabochaia programma elektivnogo kursa "Nekotorye glavy algebry". Education and science in the modern context, 74-75. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлены цели, обоснование, наименование разделов школьного элективного курса по математике.

References

  1. 1. Паначева И.Е. Элективный курс. Избранные вопросы математики [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/shkola/algebra/library/2012/04/11/elektivnyy-kurs-izbrannye-voprosy-matematiki
  2. 2. Крамор В.С. Повторяем и систематизируем школьный курс алгебры и начала анализа. – М.: Просвещение, 2008.
  3. 3. Шарыгин И.Ф. Факультативный курс по математике. 10 класс. – М.: Просвещение, 1994.
  4. 4. Литвиненко В.Н. А.Г. Мордкович. Задачник – практикум по алгебре / В.Н. Литвиненко, А.Г. Мордкович. – М.: Школа-Пресс, 1995.
  5. 5. Ивлева Е.Г. Как готовиться к экзамену по математике. – М.: Школа-Пресс, 2000.
  6. 6. Мордкович А.Г. Решаем уравнения. – М.: Школа-Пресс, 2008.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.