Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sovremennye podkhody k analizu effektivnosti kompleksa marketinga

Theses of Report
Published in:
International extramural online conference «Scientific dialogue: economics and management»
Author:
Meshcheriakova A. E. 1
Work direction:
Маркетинг
Rating:
Article accesses:
1228
1 FSBEI HE "Samara National Research University named after academician S.P. Korolev"
For citation:
Meshcheriakova A. E. (Jan 1, 1900). Sovremennye podkhody k analizu effektivnosti kompleksa marketinga. Scientific dialogue: economics and management. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved May 01, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/497645/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматриваются разные подходы к анализу эффективности комплекса маркетинга организации, в частности мнения Эриашвили Н.Д., Багиева Г.Л. и М. Мак-Дональда.

References

  1. 1. Моосмюллер Г. Маркетинговые исследования с SPSS: учеб. пособие / Г. Моосмюллер, Н. Н. Ребик. – 2-е изд. – М.: ИНФРА-М, 2011. – 198 c.
  2. 2. Сиганова О.В. Кросскультурный маркетинг: учеб. пособие / О. В. Сиганова. – М.: ИНФРА-М, 2011. – 261 c.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.