Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Osobennosti podgotovki bilingval'nykh uchitelei neiazykovykh distsiplin v vuze

Proceeding
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Authors:
Nasibullov R. R. 1 , Iarullin I. F. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1010
Published in:
eLibrary.ru
1 Institute of Psychology and Education of FSAEI of HE «Kazan (Volga region) Federal University»
For citation:
Nasibullov R. R., & Iarullin I. F. (2019). Osobennosti podgotovki bilingval'nykh uchitelei neiazykovykh distsiplin v vuze. Education and science in the modern context, 39-41. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются особенности системы подготовки билингвальных учителей неязыковых специальностей для национальных школ Республики Татарстан.

Acknowledgments

Статья выполнена при финансовой поддержке гранта АН РТ №20–12-ч Г/2019.

References

  1. 1. Абрамова Н.В. Инновационные стратегии в билингвальном обучении [Текст] / Н.В. Абрамова, И.Ю. Ессина // Фундаментальные исследования. – ‬2014. – №6. – С. 345–349.
  2. 2. Панкратова О.Г. Подготовка билингвального учителя физики в педагогическом вузе [Текст] // Концепт. Т. 11. – 2016. –– С. 3541–3545 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://e-koncept.ru/2016/86746.htm. (дата обращения 15.08.2019).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.