Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Konspekt "Zolotaia osen'"

Proceeding
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Iakovenko R. A. 1 , Prokofeva I. O. 2 , Kudriavtseva O. K. 2
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1110
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "Nachal'naia shkola - D/S 26"
2 MBDOU "D/S KV 6"
For citation:
Iakovenko R. A., Prokofeva I. O., & Kudriavtseva O. K. (2019). Konspekt "Zolotaia osen'". Pedagogical experience: from theory to practice, 137-141. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье представлен конспект занятия с детьми старшего дошкольного возраста. План дает возможность развивать музыкальные и творческие способности, а также применить полученные знания о природных изменениях.

References

  1. 1. Анненков В.А. Путь к Экологическому человеку / В.А. Анненков // Дошкольное воспитание. – 2001. – №7.
  2. 2. Арсенина Е.Н. Музыкальные занятия. Старшая группа / Е.Н. Арсенина. – М.: Учитель, ИП Гринин Л.Е., 2014. – 336 c.
  3. 3. Бондаренко А.К. Дидактические игры в детском саду: пособие для воспитателей детского сада / А.К. Бондаренко. – М., Просвещение, 2013. – 77 с.
  4. 4. Золотая осень [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/sites/default/files/2017/01/12/zolotaya_osen.docx

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.