Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Organizatsiia sovremennogo uroka matematiki v usloviiakh realizatsii FGOS

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Author:
Zalevskaia S. O. 1
Work direction:
Теория и методика общего образования
Rating:
Article accesses:
1401
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Aramvir State Pedagogical University"
For citation:
Zalevskaia S. O. (2019). Organizatsiia sovremennogo uroka matematiki v usloviiakh realizatsii FGOS. Pedagogy and psychology: development prospects, 47-48. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается значение организации современного урока математики в условиях реализации ФГОС.

References

  1. 1. Воронина Л.В. Условия формирования исследовательских умений в процессе обучения математике // Педагогическое образование в России. – 2015. – №9. – С. 140–152
  2. 2. Копотева Г.Л. Проектируем урок, формирующий универсальные учебные действия / Г.Л. Копотева, И.М. Логвинова. – Волгоград: Учитель, 2013. – 99 с
  3. 3. Шамало Т.Н. Наглядность и её функции в обучении / Т.Н. Шамало, А.П. Усольцева. // Педагогическое образование в России. – 2016. – №6. – С. 102–109.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.