Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Osobennosti razvitiia i spetsifika raboty s det'mi s sindromom Dauna

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Author:
Alekseeva S. L. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
908
Published in:
eLibrary.ru
1 FBEI "Nurlat Boarding School for children with disabilities"
For citation:
Alekseeva S. L. (2019). Osobennosti razvitiia i spetsifika raboty s det'mi s sindromom Dauna. Science, education, society: trends and prospects, 51-53. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье раскрывается проблема развития и обучения детей с синдромом Дауна.

References

  1. 1. Артюшина Н.Н. Дети с синдромом Дауна – особенности их развития и обучения: доклад [Электронный ресурс]. – https://intolimp.org/publication/doklad-k-spiets-sieminaru-dieti-s-sindromom-dauna-osobiennosti-ikh-razvitiia-i-o.html
  2. 2. Жиянова П.Л. Формирование навыков общения и речи у детей с синдромом Дауна: пособие для родителей. – М.: Благотворительный фонд Даунсайд Ап, 2013. – 140 с.
  3. 3. Особенности развития и специфика работы с детьми с синдромом Дауна [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://infourok.ru/statya-osobennosti-razvitiya-i-specifika-raboti-s-detmi-s-sindromom-dauna-2514439.html

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.