Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Development of Mobile Advertising in Russia

Proceeding
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Author:
Tekeli A. 1
Scientific adviser:
Magomedov R.M.1
Work direction:
Технические науки
Rating:
Article accesses:
1056
Published in:
eLibrary.ru
1 FSFEI of HE "Financial University under the Government of the Russian Federation"
For citation:
Tekeli A. O. (2019). Development of Mobile Advertising in Russia. Education and science in the modern context, 258-260. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

In this paper, key features of the mobile advertising market are considered. Prospects for the development of the mobile advertising market in Russia are defined.

References

  1. 1. Pikunova E. Mobile advertising and the problems of its integration into the global processes of the Russian advertising market [Electronic resource]. – Access: https://www.cossa.ru/234/2457/
  2. 2. Pankrushin A.P. Marketing Communications / A.A. Romanov, A.V. Panko. – M.: Exmo, 2006.
  3. 3. IAB Russia: Mobile advertising market overview 2018 [Electronic resource]. – Access: https://www.sostav.ru/publication/issledovanie-rynok-mobilnoj-reklamy-v-rossii-v-2017-2018-gg-34676.html
  4. 4. Магомедов Р.М. Тенденции использования информационных технологий в логистике / Р.М. Магомедов, С.В. Савина, А.Р. Неврединова // Самоуправление. – 2019. – №3. Т.2. – С. 190–193.
  5. 5. Фомичева Т.Л. Применение методов интеллектуального анализа данных и MACHINE LEARNING в борьбе с мошенничеством в банках / Т.Л. Фомичева, Р.М. Магомедов, Е.А. Викулина // Самоуправление. – 2019. – №3. Т.2. – С. 337–339.
  6. 6. Магомедов Р.М. Программные обеспечения онлайн-сервисов в экономике совместного потребления (sharing economy) / Р.М. Магомедов, С.В. Савина, В.А. Асланян // Евразийский юридический журнал. – 2019. – №1. – С. 410–412.
  7. 7. Магомедов Р.М. Анализ природы и перспектив развития рынка ICO / Р.М. Магомедов, С.В. Савина, Е.А. Деменкова // Экономика: вчера, сегодня, завтра. – 2018. – №12А. – С. 262–267.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.