Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sostavlenie semanticheskogo iadra dlia prodvizheniia saita

Proceeding
International Scientific and Practical Conference for Students «Students' science: current realities»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference for Students «Students' science: current realities»
Author:
Putenikhina E. N. 1
Work direction:
Технические науки
Rating:
Article accesses:
1826
Published in:
eLibrary.ru
1 Institut servisa i otraslevogo upravleniia FGBOU VO "Tiumenskii industrial'nyi universitet"
For citation:
Putenikhina E. N. (2020). Sostavlenie semanticheskogo iadra dlia prodvizheniia saita. Students' science: current realities, 39-42. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье говорится о составлении семантического ядра для самостоятельного продвижения сайта.

References

  1. 1. Как собрать семантическое ядро для сайта: подробный гайд [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://news.cpa.ru/semanticheskoye-yadro-guide/ (дата обращения: 20.01.2020).
  2. 2. IInternet Маркетинговое агентство [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://top-intent.ru/articles/kak-sostavit-semanticheskoe-yadro-sayta (дата обращения: 18.01.2020).
  3. 3. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, А. Гари. – 5-е изд. – М.: Вильямс, 2016. – 752 c.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.