Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Osnovy zdorovogo obraza zhizni studenta i ego sostavliaiushchie. Kriterii effektivnosti zdorovogo obraza zhizni

Theses of Report
Published in:
International Research-to-practice Conference «Pedagogical innovations: from theory to practice»
Author:
Kobernik V.I. 1
Scientific adviser:
Maglatiuk T. V.1
Work direction:
Общее направление
Rating:
Article accesses:
1082
1 South-Russian Institute of Management (branch) of Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration
For citation:
Kobernik V. I. (Jan 1, 1900). Osnovy zdorovogo obraza zhizni studenta i ego sostavliaiushchie. Kriterii effektivnosti zdorovogo obraza zhizni. Pedagogical innovations: from theory to practice. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved April 24, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/530617/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается комплекс тех факторов, которые определяют состояние здоровья студента. Также автором был выявлен ряд критериев, которые определяют эффективность здорового образа жизни студента.

References

  1. 1. Бакунина М.И. Основы здорового образа жизни 1–4 кл. ФГОС. – М.: Гостехиздат, 2015. – 924 c.
  2. 2. Блюменталь Б. Год, прожитый правильно. 52 шага к здоровому образу жизни / Б. Блюменталь. – М.: Альпина Паблишер, 2016. – 450 c.
  3. 3. Сорокин А.В. Спорт и здоровый образ жизни / А.В. Сорокин, А.С. Качурин // Наука, техника и образование. – 2018.
  4. 4. Шарафутдинова Р.И. К здоровому образу жизни // Евразийский союз ученых. – 2016.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.