Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Vospitanie kul'tury povedeniia posredstvom proizvedenii khudozhestvennoi literatury

Proceeding
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Authors:
Khodeeva S. F. 1 , Pistun I. V. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1029
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU D/S 31 "Zhuravlik"
For citation:
Khodeeva S. F., & Pistun I. V. (2020). Vospitanie kul'tury povedeniia posredstvom proizvedenii khudozhestvennoi literatury. Upbringing and education: theory, methods and practice, 106-107. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен материал о роли художественной литературы в воспитании культуры поведения у детей дошкольного возраста.

References

  1. 1. Карпинская Н.С. Художественное слово в воспитании детей. Ранний и дошкольный возраст. – М.: Педагогика, 1972.
  2. 2. Воспитание нравственных чувств у старших дошкольников / под ред. А.М. Виноградовой. – М.: Просвещение, 1989.
  3. 3. Нравственное воспитание в детском саду / под ред. В.Г. Нечаевой, Т.А. Марковой. – М., 1984.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.