Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Razvitie poznavatel'noi aktivnosti detei doshkol'nogo vozrasta cherez issledovatel'skuiu deiatel'nost' s ispol'zovaniem FGOS

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Authors:
Shakhbanova Z. M. 1 , Karachevtseva N. N. 1 , Toparova L. V. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1830
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 40 "Zolotaia rybka"
For citation:
Shakhbanova Z. M., Karachevtseva N. N., & Toparova L. V. (2020). Razvitie poznavatel'noi aktivnosti detei doshkol'nogo vozrasta cherez issledovatel'skuiu deiatel'nost' s ispol'zovaniem FGOS. Modern education development: theory, techniques and practice, 45-46. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье раскрывается один из принципов формирования у дошкольников познавательных интересов и действий в различных видах образовательной деятельности.

References

  1. 1. Айдашева Г.А. Дошкольная педагогика. – М.: Феникс, 2014. – 326 с.
  2. 2. Аксёнова Т.А. Развитие дошкольника в познавательно-исследовательской деятельности в условиях реализации ФГОС ДОУ // Молодой учёный. – 2016. – №12.6. – С. 16–21.
  3. 3. Крашенинников Е.Е. Развитие познавательных способностей дошкольников, ФГОС. – М.: Мозаика-Синтез, 2014. – 80 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.