Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Chemu obuchat' igropraktikov?

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Author:
Suvorova E. V. 1
Work direction:
Психология
Rating:
Article accesses:
1427
Published in:
eLibrary.ru
1 International Academy of Spiritual Development and Innovative Technologies
For citation:
Suvorova E. V. (2020). Chemu obuchat' igropraktikov?. A breakthrough in science: development strategies, 96-100. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена исследованию вопроса о том, чему необходимо учиться, чтобы стать игропрактиком и профессионально вести психологические терапевтические игры.

References

  1. 1. Апинян Т.А. Игра в пространстве серьезного. Игра, миф, ритуал, сон, искусство и другие / Т.А. Апинян. – СПб.: Изд-во СПбГУ, 2003.
  2. 2. Апинян Т.А. Мир Игры / Т.А. Апинян. – СПб., 1992.
  3. 3. Берлянд И.Е. Игра как феномен сознания / И.Е. Берлянд. – Кемерово: АЛЕФ, 1992. – 93 с.
  4. 4. Берн Э. Игры, в которые играют люди. Психология человеческих взаимоотношений. Люди, которые играют в игры. Психология человеческой судьбы / Э. Берн; пер. с анг. А.А. Грузберга. – Екатеринбург: Литур, 2002.
  5. 5. Бехтерева Н.П. Магия мозга и лабиринты жизни / Н.П. Бехтерева. – М.: АСТ, 2019. – 500 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.