Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Agitbrigada k konkursu iunykh inspektorov dvizheniia "Bezopasnoe koleso"

Proceeding
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Author:
Morozova L.M. 1
Work direction:
Дополнительное (внешкольное) образование детей
Rating:
Article accesses:
950
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "Staroil'deriakovskaia SOSh" Aksubaevskogo munitsipal'nogo raiona Respubliki Tatarstan
For citation:
Morozova L. M. (2020). Agitbrigada k konkursu iunykh inspektorov dvizheniia "Bezopasnoe koleso". Pedagogical experience: from theory to practice, 73-75. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена проблеме безопасности дорожного движения. По своей структуре статья представляет собой конспект агитационно-пропагандистского мероприятия по формированию у обучающихся навыков безопасного поведения на улицах и дорогах.

References

  1. 1. Ахмадиева Р.Ш. Обучение младших школьников правилам безопасного поведения на дороге / Р.Ш. Ахмадиева, С.А. Бикчантаева, М.Х. Валиев, Е.Е. Воронина [и др.] / под общей ред. Р.Н. Минниханова, Д.М. Мустафина. – Казань: Изд-во ГУ «НЦ БЖД», 2010. – 466 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.