Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

About environmental education at the Higher School of Music of the Republic of Sakha (Yakutia)

Proceeding
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Author:
Everstova A. V. 1
Work direction:
Общая педагогика
Rating:
Article accesses:
1131
Published in:
eLibrary.ru
1 SFEI of HE "V.A. Bosikov Republic of Sakha (Yakutia) Higher Music School"
For citation:
Everstova A. V. (2020). About environmental education at the Higher School of Music of the Republic of Sakha (Yakutia). Pedagogical experience: from theory to practice, 14-18. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

In the article, the author talks about the experience of working with musically gifted children

References

  1. 1. Петров К.М. Экология человека и культура / К.М. Петров. – Спб.: Химиздат, 2000. – 384 с.
  2. 2. Экологическое образование и просвещение для устойчивого развития: сборник материалов V Республиканской научно-практической конференции, состоявшейся в рамках II Съезда экологов Республики Саха(Якутия) (Якутск, 6–7 апреля 2017 г.) /редкол.:О.М. Кривошапкина [и др.]. – Якутск: Сахапечать, 2017. – 187 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.