Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Osobennosti raboty s odarionnymi det'mi na urokakh matematiki

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Authors:
Efremenko O. F. 1 , Lozina L. I. 1 , Malevannaia L. P. 1
Work direction:
Компетентностный подход в образовании всех уровней
Rating:
Article accesses:
1049
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "Gimnaziia 22" g. Belgoroda
For citation:
Efremenko O. F., Lozina L. I., & Malevannaia L. P. (2020). Osobennosti raboty s odarionnymi det'mi na urokakh matematiki. Modern education development: theory, techniques and practice, 173-174. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается использование различных технологий в процессе обучения одаренных детей. Автором предложена методика преподавания математики в начальной школе с использованием ИКТ.

References

  1. 1. Миронова М.Н. Конструирование урока математики и использованием ИКТ / М.Н. Миронова // Математика. – 2008. – №15. – С. 19–20.
  2. 2. Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Е.С. Полат. – М.: Издательский центр Академия, 2005. – 272 с.
  3. 3. Интерактивные тесты и тренажеры по математике / [Электронные ресурс]. – Режим доступа: http://www.kokch.kts.ru/math/map.htm

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.