Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Obuchenie osnovam biznesa

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Author:
Prikhach A. I. 1
Work direction:
Образование взрослых, самообразование
Rating:
Article accesses:
787
Published in:
eLibrary.ru
1 North-Western Management Institute (branch) FSBEI of HE "Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration"
For citation:
Prikhach A. I. (2020). Obuchenie osnovam biznesa. Modern education development: theory, techniques and practice, 155-156. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье раскрываются особенности и специфика обучения предпринимательству, отмечается его сложный комплексный характер, освещается опыт использования в процессе обучения бизнесменов-практиков на основе реальной реализации образовательной программы в 2019–2020 годах.

References

  1. 1. Зайцева А.С. Модель формирования предпринимательских компетенций / А.С. Зайцева, А.М. Асалиев // Экономика: вчера, сегодня, завтра. – 2019. – Т. 9. – №2(1). – С. 57–65.
  2. 2. Райсберг Б.А. Современный экономический словарь / Б.А. Райсберг, Л.Ш. Лозовский, Е.Б. Стародубцева. – 6-е изд., доп. и перераб. – М.: ИНФРА-М, 2011. – 512 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.