Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Nekotorye aspekty muzykal'nogo vospitaniia v DMSh

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Author:
Orlova L. M. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
870
Published in:
eLibrary.ru
1 MAUDO "DMSh 1"
For citation:
Orlova L. M. (2021). Nekotorye aspekty muzykal'nogo vospitaniia v DMSh. Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies, 78-79. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается воспитательный аспект обучения в ДМШ, прежде всего – воспитание волевых и эмоциональных качеств личности.

References

  1. 1. Азаров Ю.П. Искусство воспитывать / Ю.П. Азаров. – М.: Просвещение, 1979.
  2. 2. Гусинская Л.Н. Урок по специальности основная форма художественного воспитания детей / Л.Н. Гусинская. – Л.: Музыка, 1959.
  3. 3. Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям/ В.А. Сухомлинский. – Минск: Нар. асвета, 1981.
  4. 4. Колбина К.С. Методическая разработка на тему: "Особенности образовательного процесса в фортепианных классах ДШИ" / К.С. Колбина [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://infourok.ru/metodicheskaya-razrabotka-na-temu-osobennosti-obrazovatelnogo-processa-v-fortepiannih-klassah-dshi-654508.html (дата обращения: 31.03.2021).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.