Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Konspekt zaniatiia po risovaniiu vo vtoroi mladshei gruppe "Liubliu ia Rodinu svoiu, a Rodina moia - Rossiia"

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Authors:
Kiseeva M.R. 1 , Iliutkina T. N. 1 , Seifutdinova C. M. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1503
Published in:
eLibrary.ru
1 MADOU "Batyrevskii D/S "Skazka"
For citation:
Kiseeva M. R., Iliutkina T. N., & Seifutdinova C. M. (2021). Konspekt zaniatiia po risovaniiu vo vtoroi mladshei gruppe "Liubliu ia Rodinu svoiu, a Rodina moia - Rossiia". Pedagogical excellence and pedagogical technologies, 122-124. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен конспект занятия по рисованию. Авторами рассматривается эмоциональный отклик детей на рисование, анализируются начальные знания детей о своей стране.

References

  1. 1. Григорьева Г.Г. Развитие дошкольника в изобразительной деятельности / Г.Г. Григорьева. – М.: Академия, 2010.
  2. 2. Ендовицкая Т.О. О развитии творческих способностей / Т.О. Ендовицкая // Дошкольное воспитание. – 2011.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.