Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Effektivnye formy organizatsii uchebnogo protsessa v OO

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Fadeeva L. A. 1 , Kazemirova E. V. 1 , Mikhailova E. S. 1 , Elokhina E. N. 2
Work direction:
Система образования
Rating:
Article accesses:
936
Published in:
eLibrary.ru
1 MBEI "SOSh №6"
2 MB NOU "Gimnaziia 48"
For citation:
Fadeeva L. A., Kazemirova E. V., Mikhailova E. S., & Elokhina E. N. (2021). Effektivnye formy organizatsii uchebnogo protsessa v OO. Pedagogical experience: from theory to practice, 52-55. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья освещает виртуальные экскурсии, как один из вариантов применения новых информационных технологий в учебном процессе.

References

  1. 1. Александрова Е.В. Виртуальная экскурсия как одна из эффективных форм организации учебного процесса на уроке литературы / Е.В. Александрова // Литература в школе. – 2010.
  2. 2. Емельянов Б.В. Экскурсоведение / Б.В. Емельянов. – М: Советский спорт, 2007.
  3. 3. Пономарёва А.А. Виртуальная экскурсия как форма обучения младших школьников / А.А. Пономареёва // Научный поиск – 2011. – №2 (3).
  4. 4. Райков Б.Е. Методика и техника экскурсий / Б.Е. Райков. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.; Л.: ГИЗ, 1930. – 114 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.