Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Ispol'zovanie tsvetnogo stola dlia risovaniia peskom v rannem doshkol'nom vozraste

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Sapronova E. N. 1 , Kuznetsova N. A. 1 , Lapteva E. I. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
602
Published in:
eLibrary.ru
1 ANO DO "Planeta detstva "Lada" - D/S 201 "Volshebnitsa"
For citation:
Sapronova E. N., Kuznetsova N. A., & Lapteva E. I. (2021). Ispol'zovanie tsvetnogo stola dlia risovaniia peskom v rannem doshkol'nom vozraste. Pedagogical experience: from theory to practice, 154-155. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная работа рассматривает такую инновационную деятельность в ДОУ как рисование песком.

References

  1. 1. Кузуб Н.В. В гостях у Песочной Феи / Н.В. Кузуб, Э.И. Осипук. – СПб.: ТЦ «Сфера», 2011.
  2. 2. Новиковская О.А. Сборник развивающих игр с водой и песком для дошкольников. – СПб.: ДЕТСТВО-ПРЕСС, 2021.
  3. 3. Мариелла Зейц. Пишем и рисуем на песке. – М.: ИНТ, 2010.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.