Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Vzaimodeistvie obrazovatel'nykh organizatsii i rabotodatelei v voprose podgotovki spetsialistov

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Author:
Seitov M. M. 1
Work direction:
Экономика
Rating:
Article accesses:
651
Published in:
eLibrary.ru
1 FSEI of HE "Orenburg State Pedagogical University"
For citation:
Seitov M. M. (2021). Vzaimodeistvie obrazovatel'nykh organizatsii i rabotodatelei v voprose podgotovki spetsialistov. A breakthrough in science: development strategies, 199-202. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрен вопрос взаимодействия образовательных организаций и работодателей в вопросе подготовки специалистов.

References

  1. 1. Пряникова О.В. Формы взаимодействия профессиональных образовательных организаций с работодателями / О.В. Пряникова, В.В. Ищанова // Научная Идея. – 2019. – №1 (7) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.nauch-idea.ru/index.php/arkhiv/14–1-7/115-formy-vzaimodejstviya-professionalnykh-obrazovatelnykh-organizatsij-s-rabotodatelyami
  2. 2. Чистякова С.Н. Профессиональное самоопределение: словарь терминов / C.Н. Чистякова, Н.Ф. Родичев, Е.О. Черкашин; под ред. С.Н. Чистяковой. – М.: Академия, 2014. – 134 с.
  3. 3. Education at a glance 2015: OECD indicators. OECD. 2015 [Electronic resource]. – Access mode: http://download.ei-ie.org/Docs/WebDepot/EaG2015_EN.pdf

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.