Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Razvitie graficheskikh navykov doshkol'nikov posredstvom razvitiia melkoi motoriki

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Authors:
Shirshova Z.V. 1 , Samsonova E. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
568
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S KV 71"
For citation:
Shirshova Z. V., & Samsonova E. A. (2021). Razvitie graficheskikh navykov doshkol'nikov posredstvom razvitiia melkoi motoriki. Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies, 131-132. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассказывается о важности развития графических навыков у детей дошкольного возраста.

References

  1. 1. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: nsportal.ru/detskiy-sad/obuchenie-gramote/2014/11/...ficheskikh-navykov-s
  2. 2. Романенко Е.Г. Педагогический проект «По тропинке в школу» (подготовка руки к письму) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: solncesvet.ru/opublikovannyie-materialyi/pedagogic...kt-po-tropinke-v-sh/
  3. 3. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www.maam.ru/detskijsad/seminar-praktikum-gotovim-ruku-k-pismu.html
  4. 4. Баранова О.Г. Упражнения, которые помогут подготовить ребенка к успешному обучению. Пальчиковая гимнастика Вырезывание: презентация [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www.myshared.ru/slide/270486/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.