Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Управление научно-исследовательской деятельностью будущих педагогов

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Author:
Kulina K. M. 1
Scientific adviser:
Malikova E. V.1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
879
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Shukshin Altai State Humanitarian and Pedagogical University"
For citation:
Kulina K. M. (2022). Управление научно-исследовательской деятельностью будущих педагогов. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 35-36. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлено описание основных этапов и результатов опытно-экспериментальной работы по управлению научно-исследовательской деятельностью будущих педагогов.

References

  1. 1. Лисова Е.Н. Мотивационные основы научно-исследовательского компонента профессионального становления студентов-психологов: дис. ... канд. псих. наук. – Курск: Кур. гос. ун-т, 2008. – 222 с.
  2. 2. Терехина Д.С. К вопросу об определении сущности научно- исследовательской деятельности студентов // Вестник ГУУ. – 2012. – №4 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/k-voprosu-ob-opredelenii-suschnosti-nauchno-issledovatelskoy-deyatelnosti-studentov (дата обращения: 18.04.2022).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.