Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie sistemy professional'noi orientatsii i zakrepleniia molodykh spetsialistov v organizatsii

Proceeding
II International Scientific and Practical Conference «Scientific and Educational Areas Under Modern Challenges»
Creative commons logo
Published in:
II International Scientific and Practical Conference «Scientific and Educational Areas Under Modern Challenges»
Author:
Druzhkova T. S. 1
Work direction:
Социология
Rating:
Article accesses:
631
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Ural State University of Railway Transport"
For citation:
Druzhkova T. S. (2022). Formirovanie sistemy professional'noi orientatsii i zakrepleniia molodykh spetsialistov v organizatsii. Scientific and Educational Areas Under Modern Challenges, 132-135. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная работа посвящена вопросом формирования системы профессиональной ориентации молодых специалистов.

References

  1. 1. Армстронг М. Практика управления человеческими ресурсами. 10-е изд. / пер. с англ., под ред. С. К. Мордовина. – СПб: Питер, 2009.
  2. 2. Горленко О.А. Управление персоналом. Учебник для академического бакалавриата / О.А. Горленко, Д.В. Ерохин, Т.П. Можаева. – М.: Юрайт. 2019. – 250 с.
  3. 3. Руденко А.М. Управление персоналом. Учебное пособие / А.М. Руденко, В.В. Котлярова, А.Т. Латышева. – М.: Феникс. 2020. – 320 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.