Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Инновационные методы и технологии в работе с детьми раннего возраста.

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Authors:
Beglueva L. M. 1 , Baryshenskaia S. B. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
733
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 19"
For citation:
Beglueva L. M., & Baryshenskaia S. B. (2022). Инновационные методы и технологии в работе с детьми раннего возраста. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 18-20. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрены такие виды инновационных технологий, применяемых при работе с детьми раннего возраста, как су-джок-терапия, хеппенинг, сенсорные коробки, ковролинография и бусоград.

References

  1. 1. Алексеева Ю. Современные технологии в развитии детей младшего дошкольного возраста / Ю. Алексеева [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.maam.ru/detskijsad/-sovremenye-tehnologi-v-razviti-detei-mladshego-doshkolnogo-vozrasta.html

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.