Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Thrifty games as a method of forming a thrifty personality

Proceeding
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Authors:
Gunko I. O. 1 , Mamychenko A. I. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
373
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 20 "Kalinka"
For citation:

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

This article reveals the method of forming a thrifty personality

References

  1. 1. Давыдова Н.С. Бережливое производство: монография. – Ижевск: Изд-во Института экономики и управления, ГОУВПО «УдГУ», 2012. – 138с.
  2. 2. Давыдова Н.С. Путь бережливой личности. Особенности пути «Издательские решения», 2020.
  3. 3. Психология и педагогика игры дошкольника / Под редакцией А.П. Усовой, А.В. Запорожца. – М.: Просвещение, 1996.
  4. 4. «5 шагов знакомства старших дошкольников с инструментами бережливого мышления» Парциальная программа дошкольного образования (образовательная область «Познавательное развитие») / Ю.А. Богомолова, Е.П. Сбитнева, Л.В. Серых. – Белгород, 2019.
  5. 5. Формирование бережливой среды в образовательной организации: учебно-методическое пособие / А.В. Шарина, Л.В. Сибирякова, А.Н. Новоселова – Нижний Новгород: Нижегородский институт развития образования, 2019.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.