Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Marketingovaia deiatel'nost' v oblasti fizicheskoi kul'tury i sporta

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Authors:
Kuz'mina S.A. 1 , Teliatnikova N. V. 1
Work direction:
Физическая культура и спорт
Rating:
Article accesses:
545
Published in:
eLibrary.ru
1 St. Petersburg State Technological Institute (Technological University)
For citation:
Kuz'mina S. A., & Teliatnikova N. V. (2022). Marketingovaia deiatel'nost' v oblasti fizicheskoi kul'tury i sporta. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 142-144. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен анализ деятельности маркетолога в области спортивной индустрии. Авторы рассматривают цели и задачи спортивного менеджера при работе со спортсменами и подготовке спортивных мероприятий.

References

  1. 1. Бич Д. Маркетинг спорта / Д. Бич; под ред. Д. Бича, С. Чедвика; пер. с англ. – 4-е изд. – Москва: Альпина Паблишер, 2017. – 706 с.
  2. 2. Малыгин А.В. Маркетинг через спорт: учеб. пособ. для вузов / А.А. Малыгин. – М.: Университет «Синергия», 2021. – 130 с.
  3. 3. Малыгин А.В. Маркетинг в спортивной индустрии: для тех, кто в игре / А.А. Малыгин. – М.: Издательские решения, 2018. – 420 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.