Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Programma psikhologicheskoi korrektsii stressa uchashchikhsia starshikh klassov

Research Article
DOI: 10.21661/r-558311
Open Access
Monthly international scientific journal «Interactive science»
Creative commons logo
Published in:
Monthly international scientific journal «Interactive science»
Author:
Kostina A. S. 1
Work direction:
Психология
Rating:
Article accesses:
607
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Siberian State Aerospace University"
For citation:
Kostina A. S. (2022). Programma psikhologicheskoi korrektsii stressa uchashchikhsia starshikh klassov. Interactive science, 28. https://doi.org/10.21661/r-558311

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics
UDC 1

Abstract

В статье описывается созданная программа психологической коррекции учащихся старших классов. Автор приводит результаты исследования.

References

  1. 1. Линдеман Х. Система психофизического регулирования / Х. Линдеман. – М.: Рэнар, 1992.
  2. 2. Смирнова Л.В. Проблемы сохранения психического здоровья учащихся как важнейшая задача современной школы / Л.В. Смирнова. – КПО, 2019.
  3. 3. Стресс [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://ru.wikipedia.org/ wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%81 (дата обращения: 22.11.2022).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.