Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Vliianie importozameshcheniia programm dlia inzhenernoi grafiki i 3D-modelirovaniia pri obuchenii shkol'nikov

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Authors:
Kolesnikova A. I. 1 , Ipaeva N. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
580
Published in:
eLibrary.ru
1 FGBOU VO "Moskovskii pedagogicheskii gosudarstvennyi universitet"
For citation:
Kolesnikova A. I., & Ipaeva N. A. (2023). Vliianie importozameshcheniia programm dlia inzhenernoi grafiki i 3D-modelirovaniia pri obuchenii shkol'nikov. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 78-81. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается сравнительный анализ программ для 3D-моделирования и инженерной графики, а также выбор образовательных организаций в результате импортозамещения определенных программ.

References

  1. 1. Инженерная графика [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D0%BA%D0%B0
  2. 2. Сравнение САПР Компас 3D и Autodesk Inventor [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://pandia.ru/text/82/348/94293.php

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.