Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Pedagogicheskoe masterstvo pedagogov v usloviiakh distantsionnogo obucheniia

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Strategic guidelines for the development of science and education»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Strategic guidelines for the development of science and education»
Authors:
Biriukova E. V. 1 , Papakha N. V. 1 , Frolova I. S. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
375
Published in:
eLibrary.ru
1 GBOU "Shebekinskaia gimnaziia-internat"
For citation:
Biriukova E. V., Papakha N. V., & Frolova I. S. (2023). Pedagogicheskoe masterstvo pedagogov v usloviiakh distantsionnogo obucheniia. Strategic guidelines for the development of science and education, 30-32. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена теме возможностей использования образовательной платформы Learning Apps как одной из дистанционных форм работы педагога для реализации образовательной программы. Авторы приходят к выводу, что такая форма обучения и контроля знаний учащихся вызывает интерес и способствует решению образовательных задач школы

References

  1. 1. Learning Apps [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://learningapps.org/my.php (дата обращения: 31.08.2023).
  2. 2. Можаров М.С. Мультимедийное проектирование в профессиональном самоопределении будущего учителя / М.С. Можаров, А.Э. Можарова // Педагогическое образование и наука. – 2017. – №1. – С. 105–110. EDN YZLZVX

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.