Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Tvorchestvo, sblizhaiushchee detei i roditelei, v tekhnike art-terapii

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Authors:
Natalchenko N. V. 1 , Malykh E. I. 1 , Mysakova T. I. 1
Work direction:
Теория и методика дополнительного образования детей
Rating:
Article accesses:
645
Published in:
eLibrary.ru
1 MBU DO "Dom detskogo tvorchestva"
For citation:
Natalchenko N. V., Malykh E. I., & Mysakova T. I. (2023). Tvorchestvo, sblizhaiushchee detei i roditelei, v tekhnike art-terapii. Pedagogy and psychology: development prospects, 186-187. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье затронута тема совместного семейного творчества, которое помогает укреплению семейных отношений, появлению новых семейных традиций. В процессе деятельности происходит более тесное взаимодействие семьи и учреждения дополнительного образования.

References

  1. 1. Киселева М.В. Арт-терапия в работе с детьми / М.В. Киселева. – 2007.
  2. 2. Кузуб Н.В. В гостях у Песочной Феи / Н.В. Кузуб, Э.И. Осипук. – 2011.
  3. 3. Оклендер В. Окна в мир ребенка / В. Оклендер. – 2005.
  4. 4. Сучкова Н.О. Арт-терапия в работе с детьми из неблагополучных семей / Н.О. Сучкова. – 2008.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.