Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Stili v detskoi odezhde

Review Article
DOI: 10.21661/r-562145
Open Access
Monthly international scientific journal «Interactive science»
Creative commons logo
Published in:
Monthly international scientific journal «Interactive science»
Author:
Boltubaeva N. I. 1
Scientific adviser:
Rakhimova Kh. O.1
Work direction:
Культурология и искусствоведение
Rating:
Article accesses:
445
Published in:
eLibrary.ru
1 Khujand Politechnical Institute, Tajik Technical University named after academic M.S.Osimi
For citation:
Boltubaeva N. I. (2024). Stili v detskoi odezhde. Interactive science, 9-11. https://doi.org/10.21661/r-562145

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics
UDC 74

Abstract

The article discusses the issues of clothing style for children, how to choose the right wardrobe for children.The distinctive features of modern style trends are given.

References

  1. 1. Буксбаум Г. Иконы стиля. История моды XX века / Г. Буксбаум. – СПб.: Амфора, 2009. – 192 с.
  2. 2. Герен С. Твой инструктор по стилю / С. Герен, Ф. Герен. – Минск: Попурри, 2009. – 144 с.
  3. 3. Джонсон К. Дресс-код: путеводитель по деловому стилю для успешных женщин / К. Джонсон, Дж. Стоун. – М.: Эксмо, 2005. – 208 с.
  4. 4. Основы детского стиля: путеводитель для родителей [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://kapusta-junior.ru/blogs/stati/osnovy-detskogo-stilya-putevoditel-dlya-roditeley (дата обращения: 08.04.2024).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.