Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Korporativnyi brending v kontekste imidzhevoi politiki organizatsii

Proceeding
DOI: 10.21661/r-574830
Open Access
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Author:
Malygina V. A. 1
Work direction:
Экономика
Rating:
Article accesses:
71
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HPE "St. Petersburg University Industrial Engineering and Design"
For citation:
Malygina V. A. (2025). Korporativnyi brending v kontekste imidzhevoi politiki organizatsii. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 249-251. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-574830

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрены особенности формирования имиджевой политики организации и роль брендинга как инструмента ее реализации. Раскрыта взаимосвязь корпоративного брендинга и имиджевой политики, а также современные тенденции в области корпоративного брендинга и имиджевой политики.

References

  1. 1. Котлер Ф. Маркетинг 5.0: Технологии следующего поколения / Ф. Котлер, Х. Картаджайя, А. Сетиаван. – М.: Альпина Паблишер. – 2021. – 320 с.
  2. 2. Кузнецов П.А. Корпоративный брендинг: стратегии и технологии управления / П.А. Кузнецов. – СПб.: Питер. – 2022. – 256 с.
  3. 3. Горчакова В.Г. Имиджелогия: современные технологии формирования образа организации / В.Г. Горчакова. – М.: ИНФРА. – 2023. – 184 с.
  4. 4. Романов А.А. Цифровой брендинг: трансформация стратегий в эпоху Industry 4.0 / А.А. Романов, А.В. Паньков. – М.: Юрайт. – 2022. – 312 с.
  5. 5. Смирнов Э.А. Управление репутацией компании: теория и практика / Э.А. Смирнов. – М.: Дашков и К. – 2021. – 280 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.