Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Наматывание отрезка на числовую прямую

Proceeding
VIII International applied research conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
VIII International applied research conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice». Volume 1
Author:
Zharkova O. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
2052
Published in:
eLibrary.ru
1
For citation:
Zharkova O. A. (2016). Наматывание отрезка на числовую прямую. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 1(2 (8)), 117-120. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье автором рассматривается вопрос наматывание отрезка числовой прямой на единичную окружность.

References

  1. 1. Ларин С.В. Компьютерная анимация в среде GeoGebra на уроках математики: Учебное пособие. – Ростов н/Д: Легион, 2015. – 192 с.
  2. 2. Зиатдинов А. О возможностях использования интерактивной геометрической среды Geogebra 3.0 в учебном процессе: Материалы 10-й Международной конференции «Системы компьютерной математики и их приложения» (СКМП-2009), СмолГУ. – Смоленск, 2009, C. 39–40.
  3. 3. Зиатдинов Р.А. Системы динамической геометрии как средство компьютерного моделирования в системе современного математического образования / Р.А. Зиатдинов, В.М. Ракута // European Journal of Contemporary Education. – 2012. – №1 (1). – С. 93–100.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.