Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Professional education in design: creating a partysuit basing on the costumes from the film "Chipollino" as a part of the work experience internship

Proceeding
DOI: 10.21661/r-111462
Open Access
X International students' applied research conference «Academic community of students»
Creative commons logo
Published in:
X International students' applied research conference «Academic community of students»
Author:
Savina A. A. 1
Scientific adviser:
Prisyazhnaya I. M.1
Work direction:
Искусствоведение и культурология
Rating:
Article accesses:
1985
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Amur State University"
For citation:
Prisyazhnaya I. M., & Savina A. A. (2016). Professional education in design: creating a partysuit basing on the costumes from the film "Chipollino" as a part of the work experience internship. Academic community of students, 25-30. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-111462

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена изучению исторических образов кино при изготовлении детского карнавального костюма «Чиполино». В данной работе авторами также детально представлен процесс изготовления костюма.

References

  1. 1. Детская мода 2016. Основные тенденции. Актуальные тренды детской моды 2016 года [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://sva-mama.ru/childsfashion/571
  2. 2. Труханова А.Т. Технология женской и детской легкой одежды: Учебник. – М.: Высш. школа; ИРПО: Академия, 2001. – 416 с.
  3. 3. Детская мода 2016 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://utro2.ru/moda/2397-detskaya-moda-2016.html

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.