Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Social, psychological and economic aspects of personnel loyalty

Proceeding
DOI: 10.21661/r-111916
Open Access
X International students' applied research conference «Student science of the XXI century»
Creative commons logo
Published in:
X International students' applied research conference «Student science of the XXI century»
Author:
Kiryanova A. I. 1
Work direction:
Социологические науки
Rating:
Article accesses:
2429
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Russian State Social University"
For citation:
Kiryanova A. I. (2016). Social, psychological and economic aspects of personnel loyalty. Student science of the XXI century, 91-93. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-111916

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматриваются проблемы формирования и сохранения лояльности персонала, социально-экономические и психологические аспекты лояльности.

References

  1. 1. Зенирова А.П. Методика измерения удовлетворенности (лояльности) персонала / А.П. Зенирова // Управление персоналом. – 2014. – №14.
  2. 2. Кириллов А.В. Проблемы государственной кадровой политики России, имеющие практический характер / А.В. Кириллов // Материалы Ивановских чтений. – 2015. – С. 222–229.
  3. 3. Мельникова Е.В. Стратегические аспекты управления лояльности персонала / Е.В. Мельникова // Экономика и современный менеджмент: теория и практика. – 2014. – С. 41–46.
  4. 4. Позднякова Т.В. Лояльность персонала организаций: анализ теоретико-методологических и методических аспектов / Т.В. Позднякова // ПНиО. – 2013. – №2. – С. 95–103.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.