Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Aspects of modern educational program for preschoolers "We live together with a doll"

Proceeding
DOI: 10.21661/r-111951
Open Access
VIII International applied research conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
VIII International applied research conference «Education and science in the modern context»
Author:
Faskhutdinova Eh. R. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1765
Published in:
eLibrary.ru
1 MPEI Combinatory Kindergarden №6 "Lastochka"
For citation:
Faskhutdinova E. R. (2016). Aspects of modern educational program for preschoolers "We live together with a doll". Education and science in the modern context, 172-175. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-111951

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная в статье программа является результатом работы музея кукол в дошкольном образовательном учреждении. Авторская кукла в комплексе предметов художественно-эстетического цикла представлена как наглядное пособие.

References

  1. 1. Ананьев Б.Г. Избранные труды по психологии. В 2-х т. Т. 1. – СПб.: Издательство Санкт-Петербургского университета, 2007.
  2. 2. Асафьев Б.В. Избранные труды. – М., 1954. – Т. 3
  3. 3. Федеральный государственный образовательный стандарт дошкольного образования (приказ Минобрнауки России от 17.10. 2013 №1155).
  4. 4. Щукина Г.И. Психолого-педагогические основы формирования познавательного интереса учащихся. – Л, 1967.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.