Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Electronic learning resources at the lessons of art in initial school

Proceeding
DOI: 10.21661/r-112215
Open Access
VII International applied research conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Creative commons logo
Published in:
VII International applied research conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Author:
Karavaeva O. V. 1
Work direction:
Теория и методика общего образования
Rating:
Article accesses:
4147
Published in:
eLibrary.ru
1 SBEI School №1329
For citation:
Karavaeva O. V. (2016). Electronic learning resources at the lessons of art in initial school. Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions, 77-80. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-112215

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Annotation. The article shows the importance of the learning process of primary school pupils of electronic OV educational resources. The advantages of using these teaching aids, up to the training organization to the Internet.

References

  1. 1. Катханова Ю.Ф. Изобразительное искусство для детей. 1–4 классы. – 2013 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://teachpro.ru/course2d.aspx?idc=14910
  2. 2. Катханова Ю.Ф. Изобразительное искусство: рабочая тетрадь. 1–4 класс. В 2 ч. / Ю.Ф. Катханова, А.И.  Васильев. – М.: Владос, 2014.
  3. 3. Сокольникова Н.М. Изобразительное искусство и методика его преподавания в начальной школе. – М.: Академия, 2006.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.