Adaptation of children from families forced to leave Ukraine in Russian Federation within the scope of educational activity
Proceeding
DOI: 10.21661/r-112792
Open Access


- Published in:
- VIII International Research-to-practice conference «Modern education development theory techniques and practice»
- Authors:
- Alexandrov A. V. 1 , Beresneva T. V. 2 , Tabakov K. V. 1
- Work direction:
- Система образования
- Rating:
- Article accesses:
- 2095
- Published in:
- eLibrary.ru
1 FSAEI of HPE "Moscow physicotechnical institute (state university)"
2 LLC "FBT"
2 LLC "FBT"
- APA
For citation:
Alexandrov A. V., Beresneva T. V., & Tabakov K. V. (2016). Adaptation of children from families forced to leave Ukraine in Russian Federation within the scope of educational activity. Modern education development theory techniques and practice, 21-23. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-112792
- Full text
- Metrics
DOI: 10.21661/r-112792
Abstract
The research views statistic data on educating children in russian regions. It examones general issues of acceptance and education process of faces who was forced to leave south-eastern part of Ukraine
Keywords
References
- 1. Федеральный закон от 29.12.2012 №273-ФЗ (ред. от 03.07.2016) «Об образовании в Российской Федерации».
- 2. Приказ Минобрнауки России от 23.01.2014 №36 (ред. от 11.12.2015) «Об утверждении Порядка приема на обучение по образовательным программам среднего профессионального образования».
- 3. Приказ Минобрнауки России от 06.06.2013 №443 (ред. от 25.09.2014) «Об утверждении Порядка и случаев перехода лиц, обучающихся по образовательным программам среднего профессионального и высшего образования, с платного обучения на бесплатное».
Comments(0)