Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Структура социологии рекламы и ее место в социологическом знании

Proceeding
XII International Research-to-practice conference «Scientific community of students»
Creative commons logo
Published in:
XII International Research-to-practice conference «Scientific community of students»
Author:
Gonashvili A. S. 1
Work direction:
Социологические науки
Rating:
Article accesses:
4061
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Saint Petersburg State University"
For citation:
Gonashvili A. S. (2016). Структура социологии рекламы и ее место в социологическом знании. Scientific community of students, 56-57. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная статья посвящена изучению основ социологии рекламы. Автор рассматривает структуру социологии рекламы и принципы исследования.

References

  1. 1. Антонов С.Н. Социология рекламы: Учебно-методическое пособие. – СПб.: Интерсоцис, 2006. – 164 с.
  2. 2. Экономическая социология: Учебник / Под. ред. Ю.В. Веселова. – М.: РГ-Пресс, 2013. – 376 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.