Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Individually-differentiable approach to work with students, exempt from physical stress on physical training lessons

Proceeding
DOI: 10.21661/r-113843
Open Access
IX International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: theory, methodology, practice»
Creative commons logo
Published in:
IX International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: theory, methodology, practice»
Author:
Shpet V.V. 1
Work direction:
Физическое воспитание и здоровьесберегающая деятельность
Rating:
Article accesses:
2597
Published in:
eLibrary.ru
1 MEBI Comprehensive school №25
For citation:
Shpet V. V. (2016). Individually-differentiable approach to work with students, exempt from physical stress on physical training lessons. Pedagogical experience: theory, methodology, practice, 357-360. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-113843

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

This article presentes individually differentiable approach to students, temporarily liberated from the physical activity at lessons of physical training, contributing to the formation of situational and physical skills, ability to analyze and evaluate their physical activity. The author reviewed the training material for physical education, which greatly improves both the physical, educational and awareness-the ability of the responsible students.

References

  1. 1. Веселкова Н.В. Социальная компетентность взросления: учебное пособие / Н.В. Веселкова, Е.В. Прямикова. – Урал- Екатеринбург, 2012. – 68 с.
  2. 2. Прямикова Е.В. Социальная компетентность школьников. Социология образование: учебное пособие. – НиС-Новосибирск, 2009. – 45 с.
  3. 3. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: учебное пособие. – М.: Народное образование, 2012. – 65 с.
  4. 4. Шаронова С.А. Компетентный подход и стандарты в образовании: Социол. исслед. – Урал-Екатеринбург, 2013. – 12 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.