Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Применение метода «кроссенс» на уроках биологии

Proceeding
X International Research-to-practice conference «Priority directions of science and education development»
Creative commons logo
Published in:
X International Research-to-practice conference «Priority directions of science and education development»
Authors:
Manannikova L. G. 1 , Ovchinnikova E. V. 2 , Liuts O. S. 2
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
6233
Published in:
eLibrary.ru
1 МБОУ ДПО «НМЦ»
2 FBEI "Comprehensive school with DSSS №8"
For citation:
Manannikova L. G., Ovchinnikova E. V., & Liuts O. S. (2016). Применение метода «кроссенс» на уроках биологии. Priority directions of science and education development, 54-58. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье авторами рассматривается использование метода «кроссенс» в образовательном процессе, а именно на уроках биологии. В представленной работе приведен пример урока с использованием приема «кроссенс».

References

  1. 1. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.nkj.ru/archive/articles/5105/
  2. 2. Федеральный государственный образовательный стандарт среднего (полного) общего образования / М-во образования и науки Рос. Федерации. – М.: Просвещение, 2013. – 63 с.
  3. 3. Пасечник В.В.  Биология. Бактерии. Грибы. Растения: Учебник. 6 кл. – М.: Дрофа, 2011. – 302 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.