Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Инновационная работа при организации работы с детьми по художественно-эстетическому развитию

Proceeding
VIII International Research-to-practice conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Creative commons logo
Published in:
VIII International Research-to-practice conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Authors:
Eknadosian E. A. 1 , Sannikova G. R. 1 , Tsybulnikova L. I. 1
Work direction:
Теория и методика дошкольного образования
Rating:
Article accesses:
2154
Published in:
eLibrary.ru
1 ANO DO "Planeta detstva "Lada" - D/S 201 "Volshebnitsa"
For citation:
Eknadosian E. A., Sannikova G. R., & Tsybulnikova L. I. (2016). Инновационная работа при организации работы с детьми по художественно-эстетическому развитию. Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions, 130-132. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В представленной статье авторами описана одна из инновационных форм работы по музыкальному воспитанию – проект. В работе приведена разработка проекта музыкальной игры-сказки «Гадкий утенок».

References

  1. 1. Радынова О.П. Музыкальные шедевры.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.